Το ομαδικό πνεύμα εκτοξεύει το φαρμακείο σας

Οι πολυάσχολες μέρες στο φαρμακείο, όταν ο αριθμός των πελατών βαίνει συνεχώς αυξανόμενος, αποτελούν καμιά φορά λόγο ανησυχίας και σύγχυσης αρμοδιοτήτων μεταξύ του προσωπικού. Ας δούμε, λοιπόν, πως το ομαδικό πνεύμα μπορεί να εξευμενίσει αυτές τις καταστάσεις.

Δουλειά του έμπειρου φαρμακοποιού είναι να τις μετατρέψει σε μέρες αποδοτικότητας και ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης του κοινού, ακόμα και κάτω από συνθήκες ακραίας έντασης, όταν πιθανόν η ουρά μπροστά στο ταμείο αρχίζει να φαντάζει εφιαλτική.  Η μέθοδος είναι μία και απλή: ομαδικό πνεύμα και άριστη συνεργασία.

Ο φαρμακοποιός και το προσωπικό του αποτελούν τα στελέχη μιας ομάδας που οφείλει να μάθει να συνεργάζεται αρμονικά, τόσο στις «βατές» ημέρες όσο και στις ημέρες που η ροή της δουλειάς «χτυπάει κόκκινο». Ο φαρμακοποιός, όπως και το προσωπικό του, δεν εκτελεί μηχανικά μια εργασία, αλλά επικοινωνεί με τον ασθενή, τον συμβουλεύει, βεβαιώνεται ότι ο ασθενής κατανοεί τη θεραπεία που πρέπει να ακολουθήσει.

Παράλληλα:

  • εκτελεί το γραφειοκρατικό μέρος μιας συνταγής, απαντά σε τηλεφωνήματα
  • επεξεργάζεται και συμπληρώνει το φύλλο παραγγελιών
  • περνάει πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης του καταναλωτή
  • ενημερώνει για καινούργια προϊόντα
  • απαντά σε ερωτήσεις και απορίες ιατρικής φύσεως
  • διευκρινίζει τις διαφορές του τάδε από το δείνα καταναλωτικό προϊόν
  • εισπράττει και δίνει ρέστα

Παράλληλα, οφείλει να έχει τον έλεγχο της κατάστασης και να δίνει λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα ή αναποδιά προκύψει, από έναν μπλοκαρισμένο εκτυπωτή έως έναν δυσαρεστημένο πελάτη που δυσανασχετεί περιμένοντας τη σειρά του στο ταμείο.

Η αποδοτική ομαδική εργασία επιτυγχάνεται με την εκπαίδευση, την κατανομή αρμοδιοτήτων και την επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού. Εσείς είστε ο διευθυντής της ορχήστρας: ορίστε αρμοδιότητες, αναπτύξτε πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων, εξοικειώστε τους με το σύνολο της ύλης του φαρμακείου σας, καταστήστε τους υπεύθυνους για τα αποτελέσματα που φέρνουν.

Αναπτύξτε κουλτούρα συνυπευθυνότητας και εξηγήστε ότι περιμένετε απ’ όλους να συμπεριφέρονται σαν μέλη μιας καλοκουρδισμένης ορχήστρας. Οι ίδιοι θα απολαμβάνουν τη δουλειά τους -ακόμα και τις δύσκολες ημέρες- και το φαρμακείο σας θα δουλεύει σαν ελβετικό ρολόι.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού).