To Pharmacy2020 γράφει

Νοιάζομαι για τον πελάτη μου. Πώς να το δείξω;

Μιλώντας για τη νέα σχέση φαρμακοποιού-πελάτη, έχουμε τονίσει τη μετατόπιση από την εκτέλεση συνταγών και την απρόσωπη πώληση στη δημιουργία προσωπικής σχέσης και αληθινού νοιαξίματος για τον κάθε ... περισσότερα

Η στοχοθεσία οδηγεί στην επιτυχία

Τα πράγματα δεν έρχονται στην τύχη, οι επιτυχίες δεν είναι αποτέλεσμα συμπτώσεων. Η θέσπιση στόχων είναι ο σωστός δρόμος για να φτάσουμε σε αυτό που επιδιώκουμε. Φυσικά, χρειάζεται η συνεπής υπηρέτηση αυτών των στόχων και σκληρή δουλειά για να ολοκληρωθούν ... περισσότερα

Ικανοποιημένοι πελάτες, αυξημένες πωλήσεις

Για το σημερινό φαρμακείο, ικανοποιημένος πελάτης σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον, πελάτης που είναι πιστός και, δεύτερον, πελάτης που ξοδεύει. Μη βιαστείτε να βγάλετε το βιαστικό συμπέρασμα ότι ο φαρμακοποιός αποσκοπεί ... περισσότερα

Η εκπαίδευση του καταναλωτή

Πολλοί φίλοι φαρμακοποιοί αναφέρουν τελευταία στις συζητήσεις τους σαν ανησυχητικό σημάδι την έξαρση των φαινομένων (κρουσμάτων, αν θέλετε) ανυπομονησίας και δυσαρέσκειας των πελατών τους, όταν η εξυπηρέτησή τους  ... περισσότερα

Ανοιχτές θέσεις εργασίας

«Φαρμακοποιός»

Περιγραφή

To Pharmacy2020 ζητά ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ για λογαριασμό του φαρμακείου ... περισσότερα

Ποιες προτεραιότητες βάζω σαν φαρμακοποιός;

Ενημερώνομαι και ενημερώνω. Είμαι online με τις εξελίξεις στο επάγγελμά μου και, παράλληλα, φροντίζω να ενημερώνω και να εκπαιδεύω το κοινό μου για τον ρόλο μου. Εξηγώ ποια είναι η χρησιμότητα -η αναγκαιότητα ... περισσότερα

Ανοίξατε το δικό σας φαρμακείο. Τι ακολουθεί μετά;

Καλορίζικο, λοιπόν! Τα βασικά τα γνωρίζετε. Επιχείρηση χωρίς καταρτισμένο και παθιασμένο επιχειρηματία δεν μπορεί να σταθεί. Οι όροι του παιχνιδιού στην ελεύθερη αγορά ήταν ανέκαθεν σκληροί και, σήμερα ειδικά, έχουν ...περισσότερα

Ποιος τολμά να υποτιμήσει τη μη φαρμακευτική ύλη;

Χαζεύουμε καμιά φορά τις φωτογραφίες του εσωτερικού χώρου των παλιών φαρμακείων. Φωτογραφίες ασπρόμαυρες ή σε σέπια, που απεικονίζουν χώρους με μαρμάρινους πάγκους, βαριά ξύλινα έπιπλα, προθήκες ... περισσότερα

Είστε συμπαθής και αγαπητός; Το εξαργυρώνετε!

Από τη στιγμή που το φαρμακείο μετατράπηκε σε πολυκατάστημα, το αφ’ υψηλού ύφος, η επίδειξη αυθεντίας και η βλοσυρότητα δεν έχουν θέση. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ο πελάτης/καταναλωτής έλκεται δευτερευόντως από το ... περισσότερα

Η δέσμευση του Pharmacy2020 για το 2017

Υποδεχθήκαμε την καινούργια χρονιά και ως είθισται όλοι μιλούν για καινούργια αρχή, νέες ιδέες, εντονότερες προσπάθειες, φρέσκιες συνταγές. Όλοι; Όχι ακριβώς. Το Pharmacy2020 δεν εκπέμπει σε αυτή τη συχνότητα. Το 2017 ... περισσότερα

Οι προτεραιότητες, δυο μπυρίτσες και το Pharmacy2020

Την ιστορία την γνωρίζετε. Ένας καθηγητής φιλοσοφίας εμφανίστηκε κάποτε στην τάξη του με ένα μεγάλο βάζο και άρχισε να το γεμίζει με μεγάλες πέτρες. «Είναι γεμάτο το βάζο;» ρώτησε όταν τελείωσε, για να εισπράξει ...  περισσότερα

preview_new

Being creative: Από τη σύλληψη στην υλοποίηση

Γνωριμία με τη δημιουργική ομάδα του Pharmacy2020

Το δημιουργικό τμήμα του Pharmacy2020 αποτελεί τον εκτελεστικό του βραχίονα και ... περισσότερα

Το Pharmacy2020 ανατρέπει την παραδοσιακή εικόνα των Χριστουγέννων στο ελληνικό φαρμακείο!

Είναι τα Χριστούγεννα εποχή για ανατροπές; Για το Pharmacy2020 και για τους πελάτες του είναι! ... περισσότερα

Κερδίστε τον ασθενή σας με τις γνώσεις και την κατανόησή σας

«Όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες, έτσι και ο φαρμακοποιός συχνά είναι καταπονημένος, όμως η ανάγκη να είναι και να φαίνεται «ανθρώπινος» στα μάτια των ασθενών-πελατών του είναι πάντοτε το ζητούμενο. ... περισσότερα

324_preview

Ανάπτυξη προσωπικών σχέσεων – Επιστημονική επιμόρφωση – Πρωτοβάθμιο κέντρο υγείας: το τρίπτυχο για τη νέα εποχή του ελληνικού φαρμακείου

Άρθρο του Γιώργου Πακερτζόγλου στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος. ... περισσότερα

312preview

Το φαρμακείο χωρίς τον φαρμακοποιό είναι απλώς ένα κατάστημα σαν όλα τα άλλα

Πολύ σημαντικές για το μέλλον του φαρμακείου θεωρεί το Pharmacy2020 τις πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου της Αγγλικής Βασιλικής Φαρμακευτικής Εταιρείας ... περισσότερα

320_preview_

Παγκόσμια Ημέρα του Φαρμακοποιού – 25 Σεπτεμβρίου 2016

Η ημέρα αυτή είναι το πνευματικό τέκνο της Διεθνούς Φαρμακευτικής Ομοσπονδίας (FIP), το συμβούλιο της οποίας ψήφισε για τον καθορισμό της εκδήλωσης στα τέλη της δεκαετίας του 2000 ... περισσότερα

314_Preview

Μιλήστε στους πελάτες σας για πρόληψη

«Ο καλός φαρμακοποιός δεν πουλάει φάρμακα. Μεταδίδει πολύτιμη γνώση γύρω από την υγεία». Ας δούμε πώς αυτό το αξίωμα μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά και με αμοιβαίο όφελος για τον φαρμακοποιό και το κοινό του. ... περισσότερα

315_Preview

10 λόγοι για να συνεργαστείτε με το Pharmacy2020

Στις συζητήσεις με φαρμακοποιούς – φίλους ή εν δυνάμει συνεργάτες – δεχόμαστε συχνά πυκνά την ερώτηση: τι θα κερδίσω συνεργαζόμενος με το Pharmacy2020; Καταγράφουμε λοιπόν τα οφέλη μιας τέτοιας συνεργασίας και ... περισσότερα

311_Preview

Ανθρωποκεντρική και επιστημονική προσέγγιση του ασθενούς

 … με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας και μάρκετινγκ

Το φαρμακείο – κάθε φαρμακείο – λειτουργεί με ένα ισχυρό ατού, που κανένας άλλος ... περισσότερα

313_Preview

Η εμπορική δύναμη των ομοιοπαθητικών φαρμάκων

«Το φαρμακείο χρειάζεται να εμπλουτίσει την ύλη του για να απευθυνθεί σε μεγαλύτερο κοινό». Μια κλασική φράση που κρύβει μια διαχρονική αλήθεια. Σήμερα, που το κοινό για το οποίο συζητάμε είναι ενημερωμένο, μορφωμένο ... περισσότερα

309_Preview

Auditing: η έννοια του ελέγχου στο φαρμακείο

Είναι πολύ γνωστή η έννοια του auditing σε ανώνυμες εταιρείες και μεγάλες επιχειρήσεις, όπου ο λογιστικός και διαχειριστικός έλεγχος επιβάλλεται από τη νομοθεσία ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία τους και η προστασία ... περισσότερα

310_Preview

Πώς συνεργάζομαι με τους συνεργάτες μου;

Το φαινόμενο είναι λυπηρό, αλλά οφείλουμε να το καταγράψουμε: υπάρχει ένας μικρός αριθμός φαρμακοποιών που αγνοούν το πλαίσιο μέσα στο οποίο πρέπει να εκτυλίσσεται μια συνεργασία για να αποφέρει καρπούς. Ανεξάρτητα ... περισσότερα

307_Preview

Το κοινό του Pharmacy2020 είναι προδιατεθειμένο για «ωραία» πράγματα!

Στην ελληνική επικράτεια υπάρχουν δεκάδες φαρμακεία. Κάθε ένα από αυτά χαρακτηρίζεται από την προσωπικότητα και τη νοοτροπία του ιδιοκτήτη του. Σας βεβαιώνουμε ότι ούτε ... περισσότερα

308_Preview

Το marketing είναι επένδυση σε βάθος χρόνου

Όσοι θυμούνται τις καλές εποχές των ‘90s και ‘00s ίσως νοσταλγούν την ευκολία με την οποία τα λεφτά που επενδύονταν στο μάρκετινγκ έκαναν απόσβεση. Ο ρεαλισμός όμως επιβάλλει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Οι εποχές των ... περισσότερα

305_Preview

Επικοινωνία: η μέγιστη τέχνη, τα μυστικά, η τεχνική της

Έχoυμε αναφερθεί στο παρελθόν στη σημασία της κατανόησης της εταιρικής κουλτούρας και στην κουλτούρα συνυπευθυνότητας, που αποτελούν το πρώτο σκαλί, το αναγκαίο υπόβαθρο ώστε το στελεχιακό δυναμικό του φαρμακείου ... περισσότερα

306_Preview

Ο χρόνος είναι χρήμα και ο σπαταλημένος χρόνος είναι σπαταλημένο χρήμα

Το ελληνικό φαρμακείο φαίνεται ότι αποτελεί το καινούργιο πεδίο δόξας στο οποίο συνωστίζονται πολλοί και διάφοροι «ειδήμονες» που μοιάζουν να  κατέχουν μαγικές συνταγές. ... περισσότερα

292_Preview

Η γλώσσα του σώματος και η σημασία της

Η βάση για μια επιτυχημένη σχέση στην επαγγελματική μας ζωή βρίσκεται σε μία λέξη-κλειδί: εμπιστοσύνη. Φυσικά, ο φαρμακοποιός, όπως όλοι, κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών του με τη συνολική παρουσία και συμπεριφορά ... περισσότερα

294_Preview

Ο σεβασμός και πώς θα τον κερδίσετε

Κάθε φαρμακοποιός επιζητεί τον σεβασμό των συναδέλφων του, των συνεργατών, των πελατών του. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, ο σεβασμός κερδίζεται – δεν εξαγοράζεται, δεν απαιτείται, δεν επιβάλλεται. Να πώς: ... περισσότερα

Στατιστική | Αν δεν μετρήσουμε δεν θα προωθήσουμε!

Όλοι μας στο τέλος της ημέρας κάνουμε μια αναδρομή στο πώς ενεργήσαμε και τι αποκομίσαμε. Έναν απολογισμό της διαδικασίας που ακολουθήσαμε και κατά πόσον αυτή έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα ... περισσότερα 

290_Preview_

Φράσεις-κλειδιά προς την επιτυχία

Η επιτυχία βασίζεται σε γνώση, ένστικτο, επιλογές και εφαρμογή των καλύτερων ιδεών που έχουμε. Καλό είναι όμως να έχουμε υπόψη μας και μερικές φράσεις-κλειδιά και να μην τις ξεχνάμε. Όλες μαζί συγκροτούν έναν αλάνθαστο οδηγό επιτυχίας  που έχουν εφαρμογή και στο σύγχρονο ... περισσότερα

Diabetes_Preview_Ιnvitation

9ήμερο αφιερωμένο στο Διαβήτη, στο φαρμακείο Χ. Ιακωβίδου

7-15 Απριλίου 2016

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Υγείας στις 7 Απριλίου, που φέτος ήταν αφιερωμένη στο Διαβήτη, σχεδιάστηκε μια ... περισσότερα

Easter

Πάσχα στο φαρμακείο της Χ. Ιακωβίδου

Πάσχα 2016  
 
Φέτος το Πάσχα το σκηνικό στο φαρμακείο της κας Χριστίνας Ιακωβίδου ντύθηκε σε ρομαντικές πινελιές του ροζ, με τη λαγουδίνα ... περισσότερα

FarmKosmos_Preview

Οι προκλήσεις της αγοράς προστάζουν ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Άρθρο του Γιώργου Πακερτζόγλου στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος με θέμα τη Δημιουργική Πώληση στο σύγχρονο φαρμακείο. 

Στην πολύ ενδιαφέρουσα θεματική ... περισσότερα

303_Preview_

Ευκαιρίες καριέρας σε φαρμακεία-πελάτες του Pharmacy2020

To Pharmacy2020, στο πλαίσιο της βελτιστοποίησης των υπηρεσιών του, παρέχει τη δυνατότητα σε όσους αναζητούν εργασία στον χώρο του φαρμακείου –φαρμακοποιούς, βοηθούς φαρμακοποιού, τεχνικούς ...περισσότερα

Carnival_Preview

Το βενετσιάνικο καρναβάλι μετακόμισε στο Φαρμακείο X. Ιακωβίδου!

Απόκριες 2016

Το ανήσυχο πνεύμα της Χριστίνας Ιακωβίδου «κούμπωσε» ιδανικά με τον ... περισσότερα

291_Preview

Ουδείς αναντικατάστατος

Και ξαφνικά, μια ωραία πρωία, ο πιο καλός, άξιος και έμπιστος υπάλληλος σας ανακοινώνει ότι πρόκειται να παραιτηθεί γιατί του έγινε μια πρόταση που δεν μπορεί να αρνηθεί. Το σοκ είναι σίγουρα μεγάλο, αλλά το φαρμακείο σας δεν θα σταματήσει να λειτουργεί ... περισσότερα

289_Preview

Πρόσοψη και βιτρίνα: δύο πανίσχυρα εργαλεία πώλησης

Είναι απορίας άξιο ότι στην εποχή που το οπτικό ερέθισμα λειτουργεί σαν το εναρκτήριο σημείο μιας πώλησης, υπάρχουν επαγγελματίες φαρμακοποιοί που παραμελούν την πρόσοψη και τη βιτρίνα τους και αρκούνται ... περισσότερα

288_Preview

Εκδηλώσεις επαγγελματικής ενημέρωσης ή δικτύωσης: χρειάζονται προσοχή

Ο επαγγελματίας φαρμακοποιός είναι υποχρεωμένος να παρευρίσκεται σε εκδηλώσεις του κλάδου, σε κοινωνικά γεγονότα, σε συνέδρια και workshops για λόγους επιμόρφωσης, κοινωνικής ... περισσότερα

WomansDay_Preview

8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Η μέρα που η γυναίκα διατρανώνει με υπερηφάνεια την ισότιμη πλέον θέση της στην οικογένεια, στην εργασία, στα δικαιώματα, στην κοινωνία. Το Pharmacy2020 εστιάζει στην Ελληνίδα γυναίκα φαρμακοποιό και γυρνά το βλέμμα ... περισσότερα

Katsikaki_Testimonial_Preview

Η κα Σοφία Κατσικάκη-Γουνελά γράφει για το Pharmacy2020

Όταν αποφάσισα να πάω την επιχείρησή μου ένα βήμα παρακάτω μετά από 25 χρόνια ενεργού δράσης, ήξερα πως μία απλή ανακαίνιση δεν αρκούσε. Το φαρμακείο μου αποζητούσε ένα ολοκληρωτικό lifting σε επίπεδο ... περισσότερα

287_Preview

Συνυπευθυνότητα: μια λέξη-κλειδί για κάθε φαρμακείο

Κάθε επιχείρηση με εργαζόμενους, που εκ των πραγμάτων βασίζεται σε συλλογική προσπάθεια, φιλοδοξεί να δημιουργήσει κουλτούρα συνυπευθυνότητας. Τι σημαίνει αυτό για ένα φαρμακείο; Πολύ απλά, τη ... περισσότερα

286_Preview

Μια χειρόγραφη κάρτα κάνει τη διαφορά…

Ένα πράγμα που διαπιστώνουμε συχνά ότι λείπει από το φαρμακείο είναι η διαπροσωπική σχέση. Πρόκειται για έναν παράγοντα που, σύμφωνα με μετρήσεις, λειτουργεί καταλυτικά στην αύξηση του τζίρου αλλά και στην προσέλκυση ... περισσότερα

301_Preview

Lab3: ολοκληρώνεται η δημιουργία και το λανσάρισμα της ανανεωμένης εικόνας του

Το Pharmacy2020, η εταιρεία για την υποστήριξη και τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού φαρμακείου, πραγματοποίησε με επιτυχία το λανσάρισμα του business unit “Lab3”... περισσότερα

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη | Ένα «λιθαράκι» ακόμα στην αναγνωρισιμότητα του Φαρμακείου!

Πολύς ο λόγος τελευταία για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) και τις επιδόσεις των -μεγάλων ιδίως εταιριών- στον συγκεκριμένο τομέα. Κατ’ αρχάς, λέγοντας ΕΚΕ εννοούμε την ... περισσότερα 

284_Preview

Επιχειρηματική Ηθική

Έκαστος στο είδος του κι ο Λουμίδης στους καφέδες. Ο τρόπος που σχετιζόμαστε με τους συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντικός για την εικόνα μας στην αγορά και για την επιτυχή πορεία της επιχείρησής μας. Στη βάση πρέπει να υπάρχει πάντοτε ο σεβασμός και η  ... περισσότερα

281_Preview

Το φαίνεσθαι και το φέρεσθαι

Συζητώντας με φίλο φαρμακοποιό, τέθηκε το ερώτημα: ποια είναι η εικόνα που πρέπει να εκπέμπει το φαρμακείο, ο φαρμακοποιός και το προσωπικό στον καταναλωτή; Επιπλέον, φερόμαστε σε όλους τους πελάτες με τον ίδιο τρόπο; Συμφωνήσαμε, χωρίς πολύ κόπο, στα εξής ... περισσότερα

282_Preview

Γιατί το φαρμακείο σας δεν πιάνει τους στόχους του;

«Στόχος είναι το όνειρο που έχει ημερομηνία υλοποίησης», κατά τον Αμερικανό συγγραφέα Ν. Χιλ. Αν οι δικοί σας στόχοι παίρνουν συνεχώς μετάθεση για αργότερα, εξετάστε μήπως κάνετε κάποιο από τα παρακάτω λάθη. ... περισσότερα

283_Preview

Μου δίνει ευχαρίστηση η δουλειά στο φαρμακείο;

Ακούμε πολλές φορές ότι η μόνη ευχαρίστηση που παίρνει ένας φαρμακοποιός από τη δουλειά του είναι η επισκόπηση του ταμείου του στο τέλος της ημέρας ή του μήνα. Η καλή πορεία της επιχείρησής μας αποτελεί όρο εκ των ων ουκ άνευ ... περισσότερα

280_Preview

Γιατί μας πληρώνει ο σημερινός καταναλωτής;

Ας ξεκινήσουμε με μία λάθος αντίληψη: ότι οι πελάτες έρχονται στο φαρμακείο σας γιατί σας έχουν ανάγκη και δεν έχουν άλλη επιλογή. Πού βρίσκεται το λάθος; ίσως αναρωτηθείτε. Πολύ απλά, αν το φαρμακείο σας δεν βρίσκεται στη μέση της ... περισσότερα

278_Preview

Πώς χειρίζομαι έναν δυσαρεστημένο πελάτη;

Ας κάνουμε μια παραδοχή: καμία επιχείρηση, όσο τέλεια κι αν είναι, δεν μπορεί να έχει όλους τους πελάτες της ευχαριστημένους. Το θέμα είναι πώς μπορούμε να διδαχθούμε από τα παράπονα των πελατών μας και να βελτιώσουμε ... περισσότερα

277_Preview

Μηχανογράφηση φαρμακείου: το σήμερα και το αύριο

Στο σύγχρονο περιβάλλον του φαρμακείου, η μηχανογράφηση είναι το παν. Με δεκάδες συνταγές που εκτελούνται καθημερινά, με 2.000 τουλάχιστον κωδικούς παραφαρμάκου, με υποχρέωση τιμολόγησης ... περισσότερα

272_Preview

Φαρμακείο, η χαρά του καταναλωτή!

Οι καιροί το καλούν, οι εποχές έχουν αλλάξει. Το σύγχρονο φαρμακείο πρέπει να τονίσει και να τονώσει τον καταναλωτικό του χαρακτήρα. Χτίστε μια θετική συνολική εμπειρία για τον επισκέπτη/πελάτη σας, ακολουθώντας μερικές απλές ... περισσότερα

275_Preview

Πιστός πελάτης vs ευκαιριακός πελάτης

Το δέσιμο του πελάτη με το φαρμακείο και τον φαρμακοποιό – αυτό που ονομάζουμε πιστότητα – αποτελεί τον νούμερο ένα στόχο μας. Στους πελάτες αυτούς ο φαρμακοποιός επενδύει, γιατί τους θεωρεί – και δικαίως – τους καλύτερους ... περισσότερα

273_Preview

5 κανόνες για επιτυχημένα meetings με το προσωπικό σας

Τα meetings με το προσωπικό είναι βασικό συστατικό για την εύρυθμη λειτουργία κάθε φαρμακείου, γι’ αυτό ποτέ δεν πρέπει να θεωρούνται σπατάλη χρόνου. Αντίθετα, με το πέρας μιας τέτοιας επαγγελματικής συνάντησης ... περισσότερα

270_Preview

Στοχεύστε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε

Μπορείτε να ορίσετε το κοινό-στόχο για το φαρμακείο σας; Αν όχι, χάνετε την ευκαιρία να απευθυνθείτε στους ανθρώπους που θα θέλατε να περάσουν την πόρτα της επιχείρησής σας. Πρόκειται ακριβώς για αυτούς που είναι δυνητικά οι ..περισσότερα

271_Preview

Χρειάζεται «προπονητή» ο φαρμακοποιός;

Αν και στην χώρα μας επικρατεί η κουλτούρα του «one man show», εντούτοις θεωρούμε πως δεν θα ήταν άσκοπο να αποκτήσει και ο Έλληνας φαρμακοποιός τον «προπονητή» του ή τον επαγγελματικό του σύμβουλο αν ... περισσότερα

267_Preview

Φτιάχνοντας στο φαρμακείο μια κοινή εταιρική κουλτούρα

Έχει ειπωθεί ότι «οι ηγέτες τρώνε τελευταίοι». Ο πραγματικός ηγέτης δεν είναι απαραίτητο να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, κατευθύνει τα νήματα από πίσω. Εσείς, ως επικεφαλής του φαρμακείου σας, είστε υπεύθυνος ..περισσότερα

268_Preview

Τοξικοί υπάλληλοι: λάβετε έγκαιρα τα μέτρα σας

Η πιο σημαντική αποστολή του εργαζόμενου είναι να φέρνει πρόσθετη αξία στην επιχείρηση, να λειτουργεί αποτελεσματικά, να συμβάλει στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας δημιουργικής και υποστηρικτικής. Αν, αντιθέτως, είναι ... περισσότερα

293_Preview_Ιnvitation

Δύσκολη χρονιά, μαθήματα για την επόμενη

Ανοιχτή επιστολή προς τον Έλληνα φαρμακοποιό

Το 2015 ήταν αναμφισβήτητα μια δύσκολη χρονιά για τον Έλληνα φαρμακοποιό. ..περισσότερα

110.7_Preview

Χριστουγεννιάτικες ενέργειες στο φαρμακείο Χρ. Ιακωβίδου

Τα Χριστούγεννα προσεγγίστηκαν φέτος με διαφορετικό τρόπο από το φαρμακείο της Χρ. Ιακωβίδου στο Γαλάτσι. Συγκεκριμένα, η κα Ιακωβίδου ανέθεσε στο Pharmacy2020 τη συνολική οργάνωση των εορταστικών ... περισσότερα

266_Preview

Γιατί οι καινούριες επιχειρήσεις κλείνουν

80% των νέων επιχειρήσεων κλείνουν σε 18 μήνες. Ας αποφύγουμε παρέα να είναι το δικό σας νέο φαρμακείο! Σύμφωνα με μελέτες, 8 στις 10 επιχειρήσεις αποτυγχάνουν και κλείνουν μέσα στους πρώτους 18 μήνες.  Aν λοιπόν ... περισσότερα

261_Preview

Δίλημμα: Μεγάλες εκπτώσεις ή αναγνωρισιμότητα;

Φαρμακοποιός Α: Έχω έρθει στα όριά μου με τον συνάδελφο και την έκπτωση 40% που διαφημίζει. Θέλει να μου κλέψει τους πελάτες, αλλά δεν θα του περάσει! Θα δώσω έκπτωση 42% και θα τον τσακίσω! Λειτουργώ στο όριο ... περισσότερα

259_Preview

H τεχνική της Ηθικής Δωροδοκίας: μην πάτε κατευθείαν για την πώληση

Οι εξελιγμένες τεχνικές μάρκετινγκ κάνουν πλέον λόγο για έμμεση πώληση, πώληση με χρονοκαθυστέρηση ή για την τεχνική της ηθικής δωροδοκίας. Ας εξηγηθούμε: ... περισσότερα

263_Preview

Πώς θα προσλάβετε την ομάδα που κερδίζει

Tο σημαντικότερο κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι το ανθρώπινο δυναμικό της, ειδικά στο φαρμακείο όπου η επαγγελματική επάρκεια πρέπει να συνδυάζεται με την ικανότητα δημιουργίας άμεσης και ειλικρινούς σχέσης με τον πελάτη ή τον ασθενή ... περισσότερα

248_Preview

Χριστίνα Ιακωβίδου: μια επιτυχημένη συνεργασία συνεχίζεται!

Η συνεργασία του Pharmacy2020 με το φαρμακείο της Χριστίνας Ιακωβίδου στην οδό Αγίας Γλυκερίας 35 στο Γαλάτσι, συνεχίζει να εξελίσσεται και να παίρνει πιο ... περισσότερα

235_Preview

5 + 1 τρόποι για να προβάλετε το φαρμακείο σας

Όλοι αναζητούμε προβολή και έκθεση στην καλώς εννοούμενη δημοσιότητα. Μερικές απλές ιδέες ίσως σας παρακινήσουν να κάνετε το αποφασιστικό βήμα… Χτίστε σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης. Σας φαίνεται ακατόρθωτο; Δεν είναι περισσότερα

269_Preview

Εκμεταλλευθείτε στο έπακρο την περίοδο των Εορτών

Η προετοιμασία για την περίοδο των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς χρειάζονται σωστές προβλέψεις σχετικά με την αύξηση της ροής των πελατών και τις σωστές ποσότητες παραγγελιών... περισσότερα

265_Preview

Το Sainsbury’s νικητής για την καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση στη Μ. Βρετανία!

Τα βρετανικά πολυκαταστήματα John Lewis, περσινοί και μόνιμοι σχεδόν νικητές στη μάχη της καλύτερης χριστουγεννιάτικης διαφήμισης στη Μ. Βρετανία, ηττήθηκαν φέτος ... περισσότερα

110.5_Preview

Fillerina και Crescina: οι δύο «πρωταγωνίστριες» του Οκτωβρίου στο φαρμακείο της Χριστίνας Ιακωβίδου στο Γαλάτσι

Ένα τριήμερο γοητείας και περιποίησης επιφύλαξε ο Οκτώβριος για τις γυναίκες που αγαπούν και προσέχουν τον εαυτό τους .... περισσότερα

110.6_Preview

Γαλλικό τριήμερο ομορφιάς με προϊόντα Caudalie

Το φαρμακείο της Χριστίνας Ιακωβίδου ανέλαβε να συστήσει στο κοινό του τα φυτικά καλλυντικά Caudalie, αφιερώνοντας το τριήμερο από τις 29 έως τις 31 Οκτωβρίου στην παρουσίασή τους. Ένα συναρπαστικό τριήμερο με ... περισσότερα

255_Preview

Πώς ξεχωρίζει ένας επιτυχημένος φαρμακοποιός;

Καινοτομία. 11.000 φαρμακεία στη χώρα μας παρείχαν έως χθες grosso modo τα ίδια προϊόντα (μήπως και τις ίδιες υπηρεσίες?). Επιμένετε πως η καινοτομία δεν είναι η Νο1 προτεραιότητά σας; Ηγεσία. Πράγμα που  .... περισσότερα

256_Preview

Όχι πια σε ένα στείρο περιβάλλον!

Αγαπητοί φίλοι, διαπιστώνουμε πως σιγά σιγά ο φόβος και η ανασφάλεια γίνονται καθεστώς και εγκαθίστανται μόνιμα στη σκέψη και την καθημερινή πράξη του Έλληνα φαρμακοποιού. Οι διαφαινόμενες αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι ανατροπές στον τομέα της υγείας, η ... περισσότερα

262_Preview

Μεταφέρεστε σε νέο σημείο; Ας το δούμε διαφορετικά!

Η μεταφορά του φαρμακείου σας είναι κομβική υπόθεση. Η επιλογή της εταιρείας στην οποία θα την αναθέσετε είναι καθοριστική για το τελικό αποτέλεσμα (θυμηθείτε ότι το αποτέλεσμα αυτό θα το “παντρευτείτε”). .... περισσότερα

260_Preview

Word of mouth (-Στα ελληνικά; -Από στόμα σε στόμα!)

Ισχυριζόμαστε συχνά -και δικαίως- ότι το word of mouth είναι ο πιο απλός και αποτελεσματικός τρόπος να γίνει γνωστή μια επιχείρηση για τις καλές της υπηρεσίες ή ένας επαγγελματίας για την ποιότητα δουλειάς του. Αρκεί ο ένας ... περισσότερα

110.4_Preview

3ήμερο ομορφιάς και εκπλήξεων Apivita στο φαρμακείο Χριστίνα Ιακωβίδου

Ο Οκτώβριος “άνοιξε” στο φαρμακείο της κυρίας Χριστίνας Ιακωβίδου στο Γαλάτσι με μια δυνατή προωθητική ενέργεια των προϊόντων Apivita. Επί ένα τριήμερο (1-3 Οκτωβρίου) .... περισσότερα

Kainotomia_Preview

Η καινοτομία και η επένδυση είναι πολύτιμες, όχι ακριβές!

Ανοιχτή επιστολή προς τον Έλληνα φαρμακοποιό. Στην εποχή των μνημονίων, το φαρμακείο καλείται να βρει τον βηματισμό του και τους τρόπους που θα εξακολουθήσει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του στο κοινωνικό σύνολο.... περισσότερα

254_Preview

Η δύναμη του εντύπου πέραν της λεκτικής επικοινωνίας σας με τους πελάτες!

Σκεφτείτε δημιουργικά, “out of the box”. Μην περιορίζετε τη σχέση σας με τους πελάτες σας  μόνο στον χρόνο της παρουσίας τους στο φαρμακείο σας. Η επικοινωνία σας μαζί τους πρέπει ... περισσότερα

 

 

 

225_Preview

Ξεχωρίζοντας από το σωρό ή «συν Αθηνά και χείρα κίνει»

Αν ο σύγχρονος φαρμακοποιός κάνει το σφάλμα να παραδεχθεί ότι όλα τα φαρμακεία προσφέρουν τα ίδια προϊόντα και τις ίδιες υπηρεσίες, το παιχνίδι είναι χαμένο. Η αλήθεια είναι άλλη και ο μόνιμος στόχος σας πρέπει να είναι πώς ...περισσότερα

 

 

136_Preview

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: Θα το τολμήσετε ή θα το ξανατολμήσετε;

Φυσικό φαρμακείο ή ηλεκτρονικό; Ή μήπως φυσικό φαρμακείο και ηλεκτρονικό; Το Pharmacy2020 πρεσβεύει πως το e-φαρμακείο μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα με το φυσικό φαρμακείο και να αποτελέσει ...περισσότερα

236_Preview

Σίγουρα βήματα με το Pharmacy2020

Ας συμφωνήσουμε σε κάτι. Το μέλλον έρχεται με πολύ γρήγορα βήματα, σαρώνοντας όσα γνωρίζουμε. Όσοι μένουν κολλημένοι στα παλιά πρότυπα είναι καταδικασμένοι σε εξαφάνιση. Το Pharmacy2020 πιστεύει πως για...περισσότερα

 

 

233_Preview

Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός

Τη δεκαετία του ’70, οι πρωτοπόροι ερευνητές Richard Bandler και John Grinder άνοιξαν το δρόμο για την ανάπτυξη της «τεχνολογίας», που σήμερα είναι γνωστή με το όνομα Νευρο – Γλωσσικός Προγραμματισμός (NLP – Neurolinguistic Programming). To NLP αξιοποιεί ...περισσότερα

237_Preview

Το φαρμακείο βρίσκεται σε σημείο καμπής! Είναι στο χέρι σου.

Το ελληνικό φαρμακείο βρίσκεται σε σημείο καμπής. Ο χρόνος είναι κρίσιμος, τα σημάδια κόπωσης της αγοράς είναι εμφανή, η ρευστότητα που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία δεν επιτρέπει βεβαιότητες και εφησυχασμό....περισσότερα

246_Preview

Ποιο το τοπίο μετά το δημοψήφισμα;

Το τοπίο μετά το δημοψήφισμα του Ιουλίου αλλάζει δραματικά για το ελληνικό φαρμακείο. Η ύλη του φαρμακείου απομειώνεται, ο Έλληνας φαρμακοποιός καλείται να βαδίσει σε ένα νέο τοπίο, εν πολλοίς αχαρτογράφητο... περισσότερα

 

 

 

250_Preview2

To καλοκαίρι της Μεγάλης Ευκαιρίας!

Νέες και παλιές λέξεις ανάκατες στο φετινό καλοκαιρινό λεξιλόγιο: διακοπές, Grexit, capital controls, μίνι αποδράσεις, καύσωνας… Η δυνατή λέξη όμως είναι μία: ΕΥΚΑΙΡΙΑ!... Αναβάλετε για λίγο τις βουτιές, ανασυγκροτηθείτε... περισσότερα

223_Preview

7 απαραίτητες ιδιότητες για το προφίλ του σύγχρονου φαρμακοποιού

Ο κομβικός και σύνθετος ρόλος ενός φαρμακοποιού σήμερα απαιτεί περισσότερα από το πανεπιστημιακό πτυχίο. Κινούμενος σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον...περισσότερα

244_Preview

Είμαι συγκεντρωτικός; Υπάρχει άλλο μοντέλο;

Αναπτύξατε το φαρμακείο σας με πολύ κόπο και προσωπική εργασία. Χτίσατε το πελατολόγιό σας, δημιουργήσατε προσωπικές σχέσεις. Κατακτήσατε την εκτίμηση των πελατών σας. Τώρα που η επιχείρησή σας μεγάλωσε, καλείστε ...περισσότερα

 

 

211_Preview

7 λόγοι για να εστιάσετε στα συμπληρώματα διατροφής

1. Η ζήτηση για τα συμπληρώματα διατροφής στις οικονομικά ανεπτυγμένες χώρες – και στην Ελλάδα – συνεχώς αυξάνεται. Όλες οι στατιστικές συγκλίνουν σε αυτό. 2. Το σύγχρονο φαρμακείο αποτελεί ένα πολυκατάστημα προϊόντων σχετικών...περισσότερα

224_PreviewNew

Δύσκολες συζητήσεις με το προσωπικό σας; Τα 3 ασφαλή βήματα

Πριν ξεκινήσετε μια δύσκολη συζήτηση που πρέπει να κάνετε με έναν υπάλληλό σας, προετοιμαστείτε κάνοντας στον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις: Με ποιο σκοπό κάνω ... περισσότερα

 

 

227_Preview

Ποιον αφορά το φαρμακείο σας; Ποιο το κοινό «στόχος»;

Αν η απάντηση είναι «κανέναν ιδιαίτερα και όλους μαζί», τότε μάλλον είστε στον λάθος δρόμο. Απλούστατα γιατί είστε ακόμα ένα «βαρετό» φαρμακείο που δεν θα λείψει σε κανέναν αν αύριο σταματήσει να ...περισσότερα

231_Preview

Μειώνω τα κόστη του φαρμακείου; Συνεχίζω να αναπτύσσομαι;

Ζούμε στην εποχή συνεχών μεταρρυθμίσεων και αντι-μεταρρυθμίσεων στον χώρο του φαρμακείου. Πριν από λίγο καιρό είχαμε την επέκταση του ωραρίου των φαρμακείων, σήμερα έχουμε αναδίπλωση... περισσότερα

221_Preview

Καλοκαιρινή βιτρίνα στο φαρμακείο. Κατάλληλη εποχή για ένα Story to tell!

Πώς υποδεχόμαστε τον ερχομό του καλοκαιριού; Με μια καϊπιρίνια, ένα μοχίτο στο χέρι ή/και με την ανάλογη διακόσμηση της βιτρίνας του φαρμακείου μας! Σήμερα το φαρμακείο ... περισσότερα

228_Preview

6 εμπορικές συμβουλές για την καλοκαιρινή περίοδο

Τι θα λέγατε αν η περίοδος των διακοπών δεν είναι απλά «επιβίωση» για ένα φαρμακείο, αλλά εποχή ισχυρής κερδοφορίας; Με το καλοκαίρι να πλησιάζει, είναι ώρα να σχεδιάσετε τις κινήσεις σας για να το εκμεταλλευθείτε στο έπακρο... περισσότερα

226_Preview

Σχεδιασμός φαρμακείου: τέχνη, επιστήμη ή μύθος;

Οι πελάτες ακολουθούν δεξιά πορεία όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα... Μιλώντας για την καταναλωτική συμπεριφορά, αυτός είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους ισχυρισμούς, αλλά είναι μύθος ή πραγματικότητα; ...περισσότερα

232_Preview

Είναι ο φαρμακοποιός το αντίστοιχο του Ελβετικού σουγιά;

Ο τίτλος είναι σκόπιμα προκλητικός ή παραπλανητικός, αλλά… έχετε σκεφτεί τι καλείστε να αντιμετωπίσετε στην καθημερινότητά σας; - Εκτελείτε συνταγές. Βασικό και εκ των ων ουκ άνευ. Επικοινωνείτε με ... περισσότερα

219_Preview.png

Το φαρμακείο μιλάει για Safe & Happy Sex!

Όταν το φαρμακείο αποφασίζει να σπάσει τα στεγανά και να επικοινωνήσει με τον κοινωνικό του περίγυρο, το αποτέλεσμα είναι εκ των πραγμάτων ανατρεπτικό. Το φαρμακείο “Θεόδωρος Πίππας” στον Άγιο Στέφανο ... περισσότερα

222_Preview

Σκέψου Θετικά!

Το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία μας -για εμάς και τους γύρω μας- το γνωρίζετε. Υπάρχουν μερικοί απλοί τρόποι να διατηρούμε, ακόμα και σε μια άσχημη μέρα, το ηθικό και την αισιοδοξία μας, και να μεταδίδουμε θετική ενέργεια στους συνεργάτες ... περισσότερα

5 Μοναδικές Ενέργειες Ομορφιάς | Φαρμ. Π. Δημητρόπουλος

Το Pharmacy2020 παρουσιάζει τις προωθητικές καμπάνιες των οίκων καλλυντικών, όπως ολοκλήρωσε με επιτυχία για λογαριασμό του φαρμακείου Π. Δημητρόπουλος, στο πλαίσιο εφαρμογής του πλάνου marketing ... περισσότερα

220b_Preview

Επιλέγοντας την δική σας ομάδα!

Ποιο άτομο πρέπει να προσλάβετε; Ο Mark Zuckerberg, ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής του Facebook,  έχει την απάντηση πριν από εσάς για… εσάς: «Προσλαμβάνω μόνο τα άτομα που θα ήθελα να εργάζομαι για αυτά. Αυτή η τακτική αποδεικνύεται αλάνθαστη ... περισσότερα

Υγεία 2015 | Η έκθεση της Deloitte

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έκθεση με τις προβλέψεις της Deloitte για την παγκόσμια υγεία το 2015. Η εταιρία υπολογίζει ότι το 2013 οι δαπάνες σε παγκόσμια κλίμακα αυξήθηκαν κατά 2,8% σε σχέση με το 2012, ποσό που μεταφράζεται σε 7,2 τρισεκ. δολάρια ή σε 10,6% του παγκόσμιου ... περισσότερα

Παίξε δυνατά με δικά σου προϊόντα!

Πολλοί φαρμακοποιοί προσπαθούν να βρουν τρόπους για να αυξήσουν κύκλο εργασιών και κέρδη, αλλά πιθανότατα δεν ξέρουν προς τα πού να στραφούν. Η απάντηση ενδεχομένως είναι ακριβώς μπροστά τους! Το φαρμακείο μπορεί να “παίξει” πολύ δυνατά στο ... περισσότερα

Πώς θα βρω χρόνο για τα παιδιά μου;

Ο χρόνος σας είναι πολύτιμος, η εργασία σας απαιτητική. Εν τούτοις, επιθυμείτε να έχετε περισσότερο χρόνο για να αφιερώσετε στα παιδιά σας. Μην ανησυχείτε, είναι φυσιολογικό. Όλοι μας χρειαζόμαστε περισσότερο ... περισσότερα

Πόσο πουλάει το χρώμα;

Αναρωτηθήκατε γιατί και πώς επιλέξατε το χρώμα του αυτοκινήτου σας; Με ποιο κριτήριο θα καταλήξετε στο χρώμα του λογοτύπου και της εταιρικής σας ταυτότητας; Τι χρώμα θα έχει η ιστοσελίδα σας; Αν αποφασίσετε στην τύχη ή βάσει του προσωπικού σας γούστου ... περισσότερα

«Πρώτα ο άνθρωπος» – Ένα ακόμα ανατρεπτικό concept βιτρίνας φαρμακείου

Το Pharmacy2020 επιμελήθηκε, για ακόμη μία φορά, το concept και την υλοποίηση της βιτρίνας του φαρμακείου του Π. Δημητρόπουλου στην Καλαμάτα. Κεντρικό μήνυμα: «Πρώτα ... περισσότερα

Αλλάξτε | Καινοτομήστε | Δημιουργήστε!

Στη μεταιχμιακή φάση που βρίσκεται το ελληνικό φαρμακείο, ένα πράγμα πρέπει να έχουμε συνεχώς κατά νου: η καινοτομία κάνει πάντοτε τη διαφορά.! Όσοι από τους έλληνες φαρμακοποιούς τράβηξαν μια γραμμή ανάμεσα ... περισσότερα

The DOT Pharmacy | Η κα Γιαννάκου μιλάει για εμάς

«Δυο λόγια μόνο για τη συνεργασία μου με το Pharmacy2020, στο οποίο ανέθεσα τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας του φαρμακείου μου, τη μελέτη, τη σήμανση του εσωτερικού και του εξωτερικού χώρου, καθώς και ... περισσότερα

4 βήματα για το ιδανικό customer service

Ξέρουμε ότι είστε απασχολημένος. Είστε ταυτόχρονα φαρμακοποιός, ιδιοκτήτης της επιχείρησης, διευθυντής, σύζυγος, μαμά ή μπαμπάς, αδελφός/αδελφή, ψυχολόγος, σύμβουλος. Πρέπει όμως παράλληλα να γνωρίζετε ... περισσότερα

Γιατί όλοι προτιμούν το δικό σας φαρμακείο;

Για 4 απλούς λόγους. 1. Οι άνθρωποι δεν νοιάζονται για το πόσα γνωρίζετε. Γνωρίζουν όμως για το πόσο νοιάζεστε. 2. Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. 3. Αν το μετρήσεις, μπορείς να το διαχειριστείς. Αν το διαχειριστείς, μπορείς  ... περισσότερα 

3 ημέρες αφιερωμένες στο ωραίο φύλο! | Φαρμ. Π. Δημητρόπουλος

8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας… Έχοντας πλέον κατοχυρώσει ίσα δικαιώματα με τους άνδρες, η σύγχρονη γυναίκα δίνει σήμερα ιδιαίτερη σημασία στην προσωπική της εμφάνιση, στην ανάδειξη της προσωπικότητάς της ... περισσότερα

Marketing Mix | Διαβάστε τα περιβόητα 4P

Αποτελεί βασική γνώση η κλασική και χρήσιμη προσέγγιση του marketing με την πασίγνωστη θεωρία των τεσσάρων P:
Product (Προϊόν) | Price (Τιμή) | Place (Τόπος) | Promotion (Προώθηση) ... περισσότερα 

Χτίστε τη σχέση με το προσωπικό σας & θα ανταμειφθείτε

Η θετική ενέργεια και η ενθάρρυνση αποδεικνύονται αποφασιστικός παράγοντας για τη μέγιστη απόδοση -τη δική σας και του προσωπικού σας- στον χώρο της εργασίας σας. Αλλάζουν τον τρόπο που ενεργείτε ως ο επικεφαλής του ... περισσότερα

«Φιλτράρω» τους πελάτες μου | Συμπληρώματα Διατροφής & Αθλητισμός

Γιατί να σχεδιάσω μία μόνιμη εταιρική ενέργεια για να φιλτράρω το πελατολόγιό μου? Έχω την αίσθηση ότι εμπορική ανάγκη μου είναι να αναπτύξω μία νέα κατηγορία προϊόντων, αλλά ... περισσότερα 

Ουρά στο φαρμακείο μου. Τι να κάνω;

Θα έχει συμβεί και στο δικό σας φαρμακείο. Ένας ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός πελατών που μπαίνει ξαφνικά, ένα πρόβλημα στο software του υπολογιστή σας που προκαλεί καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση, ένας πελάτης που ... περισσότερα 

Αγίου Βαλεντίνου. Η ημέρα των ερωτευμένων, της λιανικής, αλλά και του φαρμακείου.

Εν όψει της εορτής των ερωτευμένων, το Pharmacy2020 δημιούργησε μια προωθητική ενέργεια στο φαρμακείο Παναγιώτης Δημητρόπουλος, και το ... περισσότερα 

Αγαπούλα, πούλα! Ο πελάτης φαρμακείου γνωρίζει. Εσείς;

Στη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές που μπαίνουν σε ένα φαρμακείο είναι ενημερωμένοι, υποψιασμένοι και εξοικειωμένοι με το μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του. Είναι ήδη «εκπαιδευμένοι» από τα μεγάλα– πολυεθνικά δίκτυα ... περισσότερα 

«Παιδί, πιάσε μου μία ασπιρίνη!»

Έχετε σκεφθεί ποτέ πόσες αρμοδιότητες έχετε αναλάβει να φέρετε σε πέρας και αν αυτό βοηθάει στην εύρυθμη λειτουργία του φαρμακείου σας; Ο σύγχρονος φαρμακοποιός πρέπει να αποποιηθεί τον ρόλο του “χαμάλη” και του “παιδιού για όλες τις δουλειές” ... περισσότερα 

Γιατί το προσωπικό μου δεν πουλάει;

Η επιχειρηματικότητα είναι πάντοτε συνώνυμη με την πώληση. Για να κρατήσετε τις πόρτες του φαρμακείου σας ανοιχτές, πρέπει τα ημερήσια κέρδη του τζίρου σας σας να υπερκαλύπτουν το ημερήσιο εξοδολογιό σας ... περισσότερα 

Βρεφικά Προϊόντα | Το παρελθόν μπορεί να γίνει πάλι μέλλον για εσάς!

Μιλώντας για θέματα γνωστά ας είμαστε σύντομοι: Το φαρμακείο έχει χάσει ένα μεγάλο μέρος της ύλης του, μετά τις σχετικές απελευθερώσεις. Μήπως όμως νέα ύλη... περισσότερα 

«Τελικά δεν με χώρισε…» Η Μαρία αφηγείται...

«Το μυαλό μου είχε κολλήσει. Είχα εξαντλήσει κάθε απόπειρα πρωτοτυπίας.Θα έπρεπε να επαναληφθώ για πολλοστή φορά… After shave, πουκάμισο, μανικετόκουμπα ή πάλι τις ριγέ γραβάτες που είναι η αδυναμία του; ... περισσότερα 

Back to the future | Γράφω τις σκέψεις μου με μολύβι & χαρτί

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον παραδοσιακό τρόπο καταγραφής των σκέψεων, των αναγκών, των προτεραιοτήτων μας. Scripta manent, τα γραπτά μένουν! Αυτό συστήνουμε ... περισσότερα 

Τι να ποστάρω στην σελίδα μου στο FACEBOOK;

Είτε το φαρμακείο σας έχει ήδη παρουσία στο Facebook, πράγμα που το Pharmacy2020 σας το συνιστά ανεπιφύλακτα, είτε σκέφτεστε να αποκτήσετε, οι παρακάτω συμβουλές σχετικά με τις αναρτήσεις σας ... περισσότερα 

Χάραξη Στρατηγικής | Το Α και το Ω

Το φαρμακείο σήμερα αντιμετωπίζει ένα σύνολο από πολύπλοκους παράγοντες που επιβάλλουν την ύπαρξη συγκεκριμένης στρατηγικής. Η χάραξη στρατηγικής - και η δεδομένη βελτιστοποίησή της κατά την εφαρμογή - αποτελεί παράγοντα εκ των ων ουκ άνευ για ... περισσότερα 

6 συμβουλές για μια αποδοτική καθημερινότητα

1_Όχι στο multitasking. Ο Ναπολέων είχε το ταλέντο να ανταποκρίνεται σε πάρα πολλές εργασίες ταυτόχρονα, αλλά δεν είμαστε όλοι… Ναπολέοντες. Μην κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, καθώς αυτό προεξοφλεί μέτριες... περισσότερα 

Οι λόγοι Εκσυγχρονισμού του Ελληνικού Φαρμακείου

O σκοπός του Pharmacy2020 είναι ο επανακαθορισμός της θέσης του Εληνικού Φαρμακείου. Σήμερα, εν έτει 2014, το φαρμακείο στην Ελλάδα βρίσκεται σε μεγάλη εμπορική ύφεση. 1. Η βασική επιχειρηματική ... περισσότερα 

Φαρμακείο Χ. Ιακωβίδου | Μιλάει για το Pharmacy2020

"Η συνεργασία μου με το Pharmacy2020 προέκυψε από την ανάγκη της επιχείρησής μου για εμπορικό επαναπροσανατολισμό της, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις στην αγορά... περισσότερα 

Μάριος Μωυσίδης | Σύμβουλος Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Pharmacy2020

Το Pharmacy2020 είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει τον Μάριο Μωυσίδη, ο οποίος την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014 ανέλαβε την θέση του Συμβούλου Επικοινωνίας ... περισσότερα 

Tailor Made Φαρμακεία | Εξατομικευμένη η προσέγγιση μας!

To Pharmacy2020, η εταιρία που μελετά και υλοποιεί τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού φαρμακείου, γνωρίζει πως κάθε φαρμακείο και κάθε φαρμακοποιός έχει τον δικό του, μοναδικό και ιδιάζοντα ... περισσότερα 

Η «Αρετή της Γνώσης» και η μετάδοση της πληροφορίας από το Pharmacy2020

Όλα ξεκινούν από τη σχέση του φαρμακείου με τον ασθενή – σχέση καθαρά προσωπική. Η σχέση αυτή λοιπόν είναι επιτακτική και μεταξύ του φαρμακείου και των συνεργατών του ... περισσότερα 

Είστε «Πυρήνας Ανάπτυξης» νέων υπηρεσιών & προϊοντικών κατηγοριών

Έχοντας αποβάλει τον μονοθεματικό του χαρακτήρα - ως σημείο πώλησης φαρμάκων αποκλειστικά - το ελληνικό φαρμακείο βρίσκεται μπροστά σε ένα δημιουργικό σταυροδρόμι: ... περισσότερα 

Εφαρμογή Αρχών «Business Process Re-Engineering»

Η μεθοδολογία εκπόνησης των καθηκόντων της κάθε συνεργασίας μας είναι βασισμένη στις αρχές της επιστήμης του Business Process Re-Engineering (BPR), η οποία αποτελεί την πλέον σύγχρονη προσέγγιση ... περισσότερα 

Δικτύωση Φαρμακείων | Όχι απλά συνεργασία. Συμμαχία!

Οι περισσότερες επιτυχημένες επιχειρήσεις φτάνουν κάποτε σε ένα σημείο όπου δεν μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη. Η αγορά επιτάσσει τη σύμπραξη τη συγκεκριμένη εκείνη στιγμή που ... περισσότερα 

Concept Βιτρίνας | To Φαρμακείο «δίπλα» στα μείζονα κοινωνικά θέματα!

Η δημιουργική ομάδα του Pharmacy2020 παρέδωσε το ανατρεπτικό conceptual βιτρίνας με θεματικό που βασίστηκε σε 3 από τα μείζονα κοινωνικά θέματα που απασχολούν όλους ... περισσότερα 

Marketing Plan Φαρμακείου | Οι 10+1 χρυσοί κανόνες του Pharmacy2020

1 "ΕΠΕΝΔΥΣΗ"
Τα χρήματα που δαπανώνται στις ενέργειες marketing είναι επένδυση και όχι έξοδο. Φτηνή ή ακριβή επένδυση, αυτό το  ... περισσότερα 

Χαζεύοντας την εορταστική αγορά της παγκόσμιας λιανικής | John Lewis

Το βρετανικό πολυκατάστημα John Lewis με παράδοση στις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που γίνονται viral και κερδίζουν εκατομμύρια προβολές στο YouTube. Η περσινή ... περισσότερα 

Βαλέρια Γαβρίλογλου | Νέα, Ωραία & Ελληνίδα Φαρμακοποιός

«Σε αυτό το μεταβατικό στάδιο της ζωής μου, θεώρησα ουσιαστική τη συμβουλευτική συζήτηση με τον ιδρυτή του Pharmacy2020. Αφού διάβασα τις ενδιαφέρουσες ιδέες για την εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου ... περισσότερα 

Epikoinoniste3