Θέμης Ρέππας | Καλλιθέα

Το  Pharmacy2020 βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσει την εταιρική επικοινωνία του Φαρμακείου Θέμης Ρέππας στην Καλλιθέα.

Οι μελέτες της διαδικασίας Branding που παραδόθηκαν στο φαρμακείο αποτελούνται από την εταιρική ταυτότητα, την μελέτη κατηγοριοποίησης του προϊοντικού μείγματος και την εμπορική αρχιτεκτονική του εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, με βασικούς άξονες οργάνωσης την :

  • Εξατομίκευση της εταιρικής επικοινωνίας
  • Αποτελεσματική διοίκηση εξυπηρέτησης πελατών
  • Μεγιστοποίηση της εμπορικής προβολής των προϊόντων
  • Δημιουργία νέας καταναλωτικής πορείας

Η αναδιαμόρφωση του χώρου, επέτρεψε την καλύτερη εμπορική προβολή των προϊόντων του φαρμακείου και την δημιουργία 2 νέων σταθμών εξυπηρέτησης και ενός εξειδικευμένου εξεταστηρίου.

Επιπλέον, το εσωτερικό του φαρμακείου χρησιμοποιήθηκε πλήθος υλικών (ξύλο, βαφή, πλαστικό)  στις διαφορετικές επιφάνειες (τοίχος, οροφή, δάπεδο) με σκοπό την δημιουργία μίας ενιαίας ‘κίτρινης’ πορείας. Το κίτρινο ορίστηκε το βασικό χρώμα της εταιρικής επικοινωνίας, ως το χρώμα που προβάλλει την θετική σκέψη και την εξέλιξη και αποτυπώθηκε ανάλογα στον χώρο.

Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός μοναδικού conceptual store, μέσω της προσαρμογής της εταιρικής ταυτότητας στον εσωτερικό και τον εξωτερικό χώρο.

_
Απολαύστε παρακάτω την παρουσίαση του έργου.
Η ομάδα του Pharmacy2020


Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Έργα.